ett och två.

jävla svin är ni allihopa.
jag behöver inte någon av er.

jag är så arg.
fjärde kvällen i rad med ångest.
ångest som jag inte ens vet varför finns.
jag orkar inte.
jag vill sova nu.
jag har inte sovit bra på flera veckor.
jag känner mig tom.

du vet inte, du vet inte, du vet inte hur jag känner.
jag vet inte. du vet inte.
jag bryr mig inte.
jag vet inget längre.

jag spela
r.
det är på låtsas.
för jag bryr mig inte.
jag vill inte.

för du vet inte.

jag känner inget längre.
det är kanske bäst så.
då slipper jag känna det jag gör nu.
tomhet, ilska, frustration.

det äcklar mig.
jag vill gråta nu.
gråta hela natten.
få ut allt det som inte ska vara där.
det är min kropp.
gråt då, gråt då, gråt då ditt jävla fanskap.

jag kan inte. det går inte. det kommer inget.
det finns inget där längre.
inget alls.
bara ett stort kallt hål.
det är jag det.
jag är nöjd nu.

godnatt.




Kommentarer
Postat av: jossk

babe.

ring mig om du vill snacka.



<3

2009-04-17 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0