00.00

jag önskar att människan var som en dator.
tänk att få ställa tillbaka sig själv till ett visst datum.
tänk att få ångra allt.
tänk att få glömma allt.
att aldrig mer ens tänka tanken.
att aldrig mer behöva tänka på dig.
gråta över dig.
hata dig.
hata mig.
att få sova i lugn och ro.
det låter som en dröm.
det är en dröm.
jag är en dröm.
du är en dröm.
vi är en dröm.
jag lever i en dröm.
en mardröm.

jag vaknar aldrig upp.
aldrig nånsin.
du har sövt ner mig.
och nog sover jag, min vän.
jag sover hårt, hårt.
hårdare och hårdare.
jag känner ingenting och det är mörkt.
det är fint.
det är underbart.
du sjunger för mig nu.
jag skrattar för äntligen är jag fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0