Ketto revisited


Kommentarer
Postat av: josefine 'lskar dig

h'rom natten dr;mde jag att jag var p[ h'ssleholmsfestivalen och [kte en sjuk gungkarusell som [kte 'ver ett l[ngtl[ngt vitt tak och sen ;ver en stor scen, det fanns inget att h[lla sig i, jag gjorde allt jag kunde f;r att h]lla mig fast, fyfan! sen n'r jag kom levande ner fr[n den m;tte jag dig, jag ber'ttade hur hemskt det var, du kollade p[ den och sa "den ser inte s[ farlig ut", d] slog jag dig rakt i ansiktet, s]rad, fast sen blev vi v'nner, hahaha du och karuseller 'lskar dig, k'nns som vi varit borta i en evighet, evighetssaknad pusspusspusspuss hoppas allt 'r shoflejj!! <3<3<3<3

2012-09-19 @ 07:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0