Jag blir blå

Lockar en känsla upp till ytan tills jag vill spy ut den så jävla hårt på alla jävla apor.
Lyssnar på en låt på repeat tills jag vill slita av mig mina öron och slänga dom i helvetet.......
Önskar att jag kunde se framåt och inte längta tillbaka men det är ju en talang få förunnat.
PRECIS när jag når läget så sätts den där jävla låten igång och man ba: NEJ sluta för fucket.
Önskar så mycket mer om mig själv än vad jag kan åstadkomma och det är så jävla frustrerande.
OM man bara visste liksom? MEN vem vet.
SKRATTA bäst som skratta sist kanske man borde köra med oftare.
HA HA. Apor och lärkor. Saknar mina lärkor just nu. Ninsor och Frixor.
Lärkorna til death do my party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0