Her i Odense

Är lite arg över att ha kollat på debatt, som vanligt. Prat om jobb tills 75. Apmoderater äger dessvärre inga ådror, ingen hals, handflata eller hjärna. Sedan var det bögarnas tur. Ingen debatt egentligen, men det här vill jag skrika till alla människor som ältar samma saker!:::: LEV ett fucking liv och sluta analysera en så jävla UTTJATAD grej som bögar. MEN du är en fucking jävla människa som alla andra med exakt samma förutsättningar som någon annan. TRO inte du är speciell för att du är bög! Hör ni det era APOR............................................
Nu till något mer verklighetsbaserat. ELLER..?
Nu lyssnar jag på Mikes andetag. Naw. Vi är gulliga. Vi saknar varandra idag, extra mycket. Det gör faktiskt lite ont i min högra hjärthalva, så vi bestämde oss för att somna tillsammans över den cybervärld vi lever i. Eller ja, han somnade. Jag somnar aldrig. Nu vände han sig om. Okej. Bitch... NÄ SÖT och imorgon ska jag upp tidigt (kanske) och ta en kaffe med LastbilsFrickan (tutut) i Malmö (pang pang) och sedan vidare mot Buyaharbor. Eller København. Eller Köpenhamn. Myspys i fjaset. Najs kan man väl säge. Drömde om Matilda (den vackre gudagåvan) i natt, så saknar henni extra mycket idag.

Kommentarer
Postat av: josefine

<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3

2012-02-11 @ 14:31:28
Postat av: Lisa

Superfina gif:ar!

2012-02-12 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0