Mitt hjärta blöder


Igår var jag ute med Dilan och drack öl. Upptäcker nya delar av Stockholm varje dag och jag älskar det.
Dilan sov här i natt och sammanlagt har jag väl sovit 2 timmar. Klockan 7 imorse väckte Frickan oss och sen dröjde det inte länge innan hantverkarna var här och nu är hela lägenheten fylld av damm.
För er som inte vet så åker jag "hem" idag. Till Skåne. Det ska bli så skönt.
Det ska bli skönt att få träffa mamma och pappa, äta äta äta äta, ligga i min mjuka fina säng.
Skönt att få sova ut. Jag har inte sovit mer än 3 timmar per natt nu sen i måndags.
Det ska också bli skönt att få en liten paus härifrån, för att kunna uppskatta det ännu mer när jag kommer tillbaka.
Men mest skönt kommer det att bli på söndag.
Att få sätta sig på tåget och faktiskt åka tillbaka till ett ställe jag trivs på.
Tillbaka till mitt nya hem, mitt eget nya liv. Det är en underbar känsla. 
Äntligen har jag kommit nånstans.

Kommentarer
Postat av: Lisa

heja sebbe!

2011-05-12 @ 17:24:04
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0