We're bloodbrothers

Har haft otroligt bra dagar i Göteborg.
Glömde helt bort att ta bilder första kvällen då jag var ute med Matte och Olivia, men jag lämnar dom åt fantasin.
Gårdagen spenderades först på stan med Olivia och sedan med en smått berusad Familjen Ahlin i ett jättemysigt hotellrum som min pappa lyckats boka.
Senare begav vi oss till Ullevi och Maiden och även om jag inte gillar dom så går det inte att INTE bli berörd när 56 000 (!!!) människor står och skriker, klappar och sjunger med. En väldigt häftig upplevelse!!
I morse åt jag den största frukosten i hela mitt liv och jag ville aldrig lämna frukostbuffén.
Och när vi ändå var i Göteborg var vi ju tvunga att gå inom Liseberg och åka Atmosfear som kan ha varit den roligaste och läskigaste karusell jag nånsin åkt.
Nu är jag hemma i Skåne och åker tillbaka i Stockholm i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0