Physical with you


Jag vet inte om det är bestämt men just nu känns det rätt och bra.
Vi har rummet till den 5:e augusti, sen flyttar vi nog hem.
Både jag och Frickan är ganska trötta på det här även om vi trivs bra.
Men det känns inte mer än rätt faktiskt. Jag vet ju ändå att jag inte kommer bo här hela livet.
Så ni vänner som fortfarande har planer på att besöka oss vilket vi verkligen vill, så får ni försöka komma nu i juli. Nu ska jag städa rummet och sen bege mig mot Systemet för att ladda lite inför ikväll.

Kommentarer
Postat av: joseful

så jävla snygg!! åh det ända nummer jag har är det med a antal 2or i och med de knapptrycken får jag inte höra din röst :O:(O(O(( var en datornörd nu och skicka ditt nåbara nummer till min blogg så jag kan ringa dig inatt <3<3<3<3<<3

2011-07-07 @ 00:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0