Vilken färg har själen


Har den obligatoriska söndagsångesten. Jag vet inte varför men det är alltid jobbigt på söndagar.
Jag har fortfarande inte kommit längre i mitt liv än för en vecka sen och jag vet fortfarande lika lite.
Jag är fortfarande lika förvirrad och önskar att jag bara kunde hamna någonstans av en slump så jag själv slipper ta alla jobbiga beslut. Jag saknar att ha någon att prata med, någon att känna trygghet med, någon som säger att jag är fin och vill ha mig för den jag är.


Kommentarer
Postat av: josefine

jag förstod det, är så dålig på skämt bara....hehe <3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3

2011-01-24 @ 12:27:27
Postat av: felle

jag vill prata med dig. jag är ledsen. jag saknar dig

2011-01-24 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0