There's nothing I want

Jag vill börja med någonting positivt. Orkar inte. Vet inte.
Jag älskar Felle och hatar dig för att du ska flytta till Oslo.
Jag älskar dig för att du ska flytta till Oslo.
Jag orkar inte att det ska vara på det här viset.
Vill inte låta negativ, vill inte låta barnslig.
Det borde inte vara tillgängligt.
Varför kan jag inte göra det jag vill?
Jag har inte ens tänkt på saker på hur länge som helst.
Jag orkar inte tänka på saker, för varje gång jag tänker på det så tänker jag att jag måste ta tag i saker.
Det värsta är att jag gör det mesta. Jag tar tag i saker.
Jag har ett mål och jag försöker nå det. Men jag når inte det, betyder det att man ska ge upp?
När man inte når sitt mål, betyder det att man är dålig och inte tar tag i saker då?
Skriver cv på ett annat jävla språk, skickar ut det överallt. Inget händer.
Jag åker till ställen, lämnar cv, presenterar mig. Är det fel på mig?
Är jag dålig, är jag helt jävla dum i huvudet, eller har jag bara för lite erfarenhet?
Hur ska jag ens få någon om jag inte får någon chans? Nånstans?
Jag vill inte vara den sista. Jag som har superplaner. Snälla, ge mig en chans.
Varför slutar det alltid här? Ingen bryr sig, jag bryr mig inte, alkoholen bryr sig definitivt inte.

Kommentarer
Postat av: jontiboiii

lätt vinkväll på tisdag :P

2011-01-10 @ 12:28:02
Postat av: fellan

jag älskar dig och jag hatar mig själv att jag flyttar till oslo

2011-01-10 @ 16:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0