Hey you, hey me

Jag borde egentligen vara i Köpenhamn nu men efter igår kväll så känns det värt att betala 300 spänn extra för att bara få vara hemma i några få timmar. Åker nämligen tillbaka tidigt i morgon bitti igen.
Igår alltså. Ja. Sjukt, kan vara en av de sjukaste kvällar in ma life.
Jag har aldrig druckit så mycket sprit i hela mitt liv. Jag har aldrig varit så social och haft så kul trots att jag egentligen inte kände en enda människa jag var med igår.
5 olika klubbar, fri bar, fetaste gay klubben, nya danska/norska vänner och dans till klockan 7 i morse.
Vaknade upp vid 11 idag mellan en norsk bög och en dansk flata och insåg att jag hade gjort av med ca 600 danska kr.
Dessutom var jag så bakfull/sliten så jag knappt kunde röra mig. Att åka hem kändes som det enda rätta..
I morgon åker jag tillbaka och söker jobb och så stannar jag tills tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0