Someday I'm gonna dance


Nu till det spännande som hände i tisdags!
Jag var på två anställningsintervjuer i Köpenhamn.
Det ena var på ett jätte fancy skyskraps-office kallat TelePerformance.
Jag trivdes väldigt bra och allt var så snyggt och modernt.
Jobbet gick i princip ut på att svara i telefon och övertala kunder till att fortsätta prenumerera på tidningarna som företaget samarbetade med.
Det andra var som Bistro assistent på IKEA i en förort till Köpenhamn.
Kanske inte lika fancy och absolut inget jag skulle vilja jobba med länge, men bättre än inget alls.
De tyckte båda att jag gjorde bra ifrån mig och att de gärna hade anställt mig där på en gång om dom kunde.
Men de skulle höra av sig denna vecka eller nästa.
Även om jag inte skulle få något av jobben så är jag glad att jag åkte dit helt på egen hand och lyckades klara mig bra igenom två DANSKA anställningsintervjuer och nu vet jag ju även hur det fungerar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0