Barbra Streisand

Sitter och lyssnar på vad som känns som årets kryssningslåt, Barbra Streisand.
Vi har haft två underbara dagar i Stockholm.
Kryssningen var hur kul som helst, även om det kanske inte blev lika mycket dans som vi hade hoppats på.
Jag blev återigen osäker på om Stockholm kanske är ett bättre alternativ än Köpenhamn..
Nu känns det lite tomt eftersom kryssningen har varit det enda på mitt schema som jag verkligen har sett fram emot.
Snart börjar en ny vecka med onödiga möten och en oviss framtid.
Det hade varit enklare om jag verkligen hade vetat vad jag vill göra och vart jag vill flytta.
Men just nu får ödet bestämma vilken av städerna jag hamnar i.
Jag vill bara passa på att säga att jag älskar er, Josefine, Nina och Frickan.
Jag mår som bäst när jag är med er.
Och tack till Gabriel som gjorde kryssningen tio gånger roligare.


Kommentarer
Postat av: Gabriel

Tack till dig också, sötnos. <3

2010-11-13 @ 23:33:44
URL: http://angelngabriel.blogg.se/
Postat av: ninan

lyssnar också på den haha när jag kollar genom bilder ;)

älskar dig sebis , a precis



<3

2010-11-14 @ 22:40:24
URL: http://fukosaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0