Departure

Jag plockade fram mina tågbiljetter för ett tag sen, och jag kunde inte låta bli att räkna ut hur mycket jag har rest, och vart i Sverige jag varit.

Jag har rest för 7 785 kronor på 3 år. Och då har jag INTE räknat med tågresor inom Skåne/Danmark/Blekinge.
Jag har åkt flest gånger till Norrköping. Närmare bestämt 24 gånger.
Understrykta städer är städer som jag varit i/besökt., minus några städer som inte fanns utskrivna på bilden såsom Katrineholm och Alvesta.
Vill också påpeka att år 2006 hade jag åkt tåg en gång i hela mitt liv, och att alla dessa resorna har jag rest själv, förutom ett par resor.


Kommentarer
Postat av: Linaaa

Tror allt att du har glömt Karlshamn huhuhu?

2010-03-11 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0