Amen hallå.

EH. !!!!?
Idol-tönt-fitt-Anna vann!? HAHA är det ett skämt?
ALLTSÅ VA!? Hur kunde den äckliga grisfittan vinna? HOSTA UPP ÄPPLET DU HAR I HALSEN JÄVLA LEBBHORA!
Detta kan nog vara det sämsta bidrag Sverige skickat sedan.. jag vet inte vad!?
Jaja, JAG säger redan nu att Anna kommer inte gå långt. Hon kan vara glad om hon klarar att ta sig till final.

Hihi, egentligen bryr jag inte mig sådär mycket. Jag hade tyckt det varit kul om Salem vunnit.
Just nu retas jag mest, och stackars Anna kan ju faktiskt inte hjälpa att hon vann.
...MEN ÄNDÅ, jävla grisfitta DU KOMMER KOMMA SIST! HORA HORA HORA HORA HORA HORA HORA!

Kommentarer
Postat av: Elliott

du är rå min vän. hör du det? RÅÅÅÅ fucking RAAAW hardcore RAW.

Näh.

2010-03-14 @ 22:32:21
URL: http://erking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0