Den Svenska Björnstammen

Börjar tröttna börjar tvivla, börjar kanske till och med tro att det inte finns någon annan utväg.
Inte ens de löjligaste tungorna skulle få för sig att bete sig sådär som du just gjorde och man borde skämmas, men sanningen är den att om hela historien ska fram på ett och samma blad så går den nog inte att sammanfatta lilla vän. För det du en gång trodde var ett sammanfattat papper är idag inte alls en bok eller ett papper, utan en triologi som dessutom har två tre blad sådär extra som man kan pressa in.

Men jag brukar alltid att strunta i att säga sådana här saker till dig för det slutar oftast med att jag är mentalt störd  och du äter ju bara kaviar på macka och skalar dina potatisar och det är ju såååå normalt. Men vet du vad, det är fan i mig inte normalt din sjuka jävel.
Men varför skulle jag reagera på något så alldagligt när jag själv inte ens har kvalifikationer till att klara av en normal söndagseftermiddag i kyrkan. Jag är fan inte kristen fast jag gillar inte djävulen men han har ju sina goda sidor han också. Haha fast vad vet jag när jag stoppar i mig en massa otrohetsfulla ord av skam samtidigt som jag lovade min pappa att aldrig mer bevisa något jag inte trodde på.
Nu är jag i alla fall här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0