Baker Street

NEJ jag har det inte så jävla gött som alla verkar tro!
Jag har det skitbra och njuter för stunden.
Super, solar, shoppar, festar, upplever, lever det ultimata livet (för mig) medans alla jobbar och sliter.
Jag kan redan nu säga att sommaren 2010 lätt har varit den bästa i mitt liv.
Men snart så slår verkligheten till då vardagen återigen är här, då folk börjar skola eller då folk slutar sommarjobba och får sina välförtjänta tusenlappar i fickan.
Själv kommer jag sitta hemma med världens bakfylla, 0,00 kronor på kontot, sysslolösa dagar och enorm ångest.
Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte.
Det är verkligen inte synd om mig. Men jag valde inte att inte sommarjobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0