Hi guys, it's Nicole

Min dygnsrytm är helt rubbad och jag vet inte alls vilken dag det är.
Det känns som om den här dagen aldrig kommer ta slut.
Jag tänker på Monster och jag saknar din lukt.
Inte ens billiga cigg från Lidl gör saken bättre.
Stunden då vi vinkade hejdå vid tåget var hemsk och jag kände gråten långt upp i halsen.
Jag ville berätta för dig hur mycket jag tycker om dig. En sista gång. Men jag tror du vet. Jag vet att du vet.
För varje minut som går så vet jag att du åker längre och längre bort.
Men som du sa. En liten bit av dig finns kvar här hos mig.
Jag är rädd för att låta naiv, och för att folk ska döma mig, oss för fort.
Men jag vet. Du vet. Vi vet.







Kommentarer
Postat av: felicia

du och jag kan kolla monster och drömma omvartannat, hur myZigt med stort z hade inte det varit.. hihi det är kul att vara en tönt och jag tänker fortsätta, (hi guys, it's felicia)

2010-01-08 @ 00:46:56
URL: http://fvonteese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0