tss

Vilken dag alltså!
Igår mös jag och Patric hela kvällen, och idag åkte jag till Malmö för att fika med Jimmie.
Hade det trevligt och pratade i några timmar. Sen fick jag sällskap på tåget hem av Lisa, Siri och Simon.
Istället för att åka hem tog jag tåget mot Kristianstad där jag möte Frickan och Sabrina.
Vi gick till Biljard och tog 4, 5 öl och sen åkte dom hem.
Jag gick vidare till resecentrum där jag mötte Matilda, Linnea, Olivia och Ebba som var sjukt party.
Klunkade vin, blev bjuden på shots och öl inne på Hessle, drack ännu mer öl och drog sedan vidare till Class där vi dansade tills svetten rann som vanligt.
Nu är jag hemma och har nyss tryckt i mig tacos.
LÄNGTAR EFTER SÄNGEN men det har varit en sjuuuukt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: olive

sjukt fint, åh. älskar class lite grann,, haha.

2010-02-27 @ 18:32:27
URL: http://oliviamolin.blogg.se/
Postat av: crazy kaffe owner!

haha? fuuula bilden? vart hittade du den?

2010-02-27 @ 21:25:22
Postat av: Sebbe

Haha, hittade den på Class hemsida!

2010-02-27 @ 21:34:09
URL: http://bubbelchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0