Happy new fuck

Varför, varför har jag alltid sån maximal otur?
Såklart såklart så är jag sjuk igen. På nyår. Sjukare än på länge!
Igår låg jag med 40 graders feber hela dagen och idag har den sjunkit till 39,5 nånting.
Men ändå så illa att jag knappt kan äta utan att spy samtidigt som det känns som jag ska brinna upp.
Okej, jag är inget stort fan av nyår men i år hade jag faktiskt sett fram emot kvällen och hur man än vrider på det så är det ju alltid lite roligt med nyår.
Men i år får jag alltså stanna hemma här i min soffa, ensam och knapra på alvedon.
Om någon timme åker mamma och pappa och senare åker även Max.
Gott nytt år SEBBBZOR!

Kommentarer
Postat av: linnea

sebbe, vart tar du vägen :( saknar dig. hoppas du mår bra <3

2011-01-02 @ 13:49:00
URL: http://violisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0