Contract/Release


Jag hatar det i skolan, och jag är jätte dålig på det..
Men det slog mig innan när jag läste om det. Modern dans är ju faktiskt något utav det finaste som finns.
Modern dans är för er som inte vet lite som balett, fast mycket mer rörelser, känslor och dramatik.
TÄNK att man som dansare kan få utlopp för sina kreativa tankar och känslor genom dans och rörelser från sin egen kropp. Genom sin kropp kan förmedla så många känslor i en och samma rörelse som jag kan göra på trettioåtta bilder. Jag tycker att det är helt fantastiskt.
Jag önskar verkligen att jag kunde dansa. Fast i morgon har jag dans igen och då hatar jag det precis lika mycket som innan.
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0