the drum

Jag sitter i skolan och har ljudis.
Vi gör egna versioner av Billie Jean. Rätt skoj faktiskt.
Det kommer bli kul att sjunga in sen också.
Jag längtar tills jag ska börja snickra på min egna låt.
Kommer bli skit svårt, men kul!
Idag följer Felicia med mig hem, och vi ska mysa med ljus, cigg och champagne!
Vin är överskattat bland alla fags i dagens samhälle och dessutom äckligt.
Öl har jag druckit för mycket på sistone, och sprit är bara bra om man ska festa. Därför blev det skumpa!
Nu ska jag forsätta med mina drum beats!

Gammal bild från April som jag hittade på skolans nätverk!




Kommentarer
Postat av: ko

haha du är så snygg och söt och rar! så missade jag dig idag :((( jag saknar dig med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-11 @ 14:26:41
Postat av: Lisa

Jack va!

2009-09-11 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0