Okey this is my jam

Okej, jag brukar inte bry mig om sånt här, och definitivt inte lägga upp sånt här i min blogg.
Men jag är tvungen för när jag såg det här klippet så brast jag ut i skratt.
Lyssna bara på hennes dialekt? Vad fan är det?
Om någon har glömt hur hon pratade för nåt år sen, så pratade hon exakt som en vanlig Kristianstad-bo Typ som jag.
I det här klippet vettifan vad hon har för dialekt men den är så ful så att jag vill dra henne i håret och säg till henne att skärpa sig. Jävla wannabe stockholmare.


Godnatt


Kommentarer
Postat av: josefine

OKEJ HON LÅTER SOM EN WANNABE CHARLOTTE PERELLI...

2009-09-10 @ 07:16:44
Postat av: Maja

Jag gillar att hon ska låta amerikansk när hon pratar artister...........

2009-09-10 @ 12:14:17
Postat av: Sebastian

Hahahaha jag vet Maja!



Usch usch usch

2009-09-10 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0