Göm dig här i mina franska nätter.

Franska nätter.
Romantik.
Pojken på linan säger: "Jag har inte tid".

Han har inte tid.
Vackra flickor.
Hon i fönstret ger dig allt vad du vill ha.
Och hon finns där, hon finns där hos dig.
Så kom hit till mina nätter.
Karuseller och paljetter.
Kom hit, kom hit, kom hit här hos mig.

Franska nätter.
Kokain.
Haha, pojken på linan.
Han kan inte låta bli.
Nej, han kan inte låta bli.
För dem finns här bland tabletter, billigt vin och cigaretter.
Och kom hit till våra nätter.
Karuseller och paljetter.

hej

Kommentarer
Postat av: Pontus

Du får åka till skyrup och köpa en sån :D finns flera olika :)

2009-09-27 @ 23:16:17
URL: http://pontusauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0