eyeliner and cigarretes

Jag är fortfarande sjuk, men jag jobbar på det!
Jag längtar mest tills fredag för då ska älskade Felle följa med mig hem efter skolan.
Vi ska ha världens mysigaste kväll med tända ljus och champagne.
Fixa oss riktigt snygga, mest för skojs skull och sedan röka i mitt fönster och dricka billig champagne tills vi blir lagom lulliga och deckar på min soffa. Wonderful baby.
Imorgon har vi ingen skola och jag och frickan ska höst mysa med te! Lovely!
Dessutom har jag bestämt mig för att klippa håret kort, färga det mörkt och återuppliva min gamla medusa.







Kommentarer
Postat av: fellelicious

DANCE DANCE DANCE, DONT FORGET THE DANCE

2009-09-07 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0