Battlefield

Idag vaknade jag upp med en läpp större än ett salladshuvud.
Röd, blå och lila färglade min stora läpp.
Jag kunde knappt prata eller röra på munnen.
Så jag fick fara in till Hässleholm, och där fick jag en ny stav med två ploppar på båda sidor.
Nu känns det mycket bättre, även om den är väldigt klumpig och jag kan knappt äta eller prata nu heller eftersom den är så stor. Dessutom ser det ut som jag har en matrest på tänderna, eller kanske en smiley.
Men hellre det än att ta bort den helt och slänga 500 spänn i luften. Nu har jag i alla fall inte ont, och läppen är inte riktigt lika stor, men ändå lagom fin sådär.

För övrigt känns allt överdrivet bra nu för tiden.
Har upptäckt att allt man behöver är bra vänner. Och det har jag verkligen.
Och nu är hösten här på riktigt vilket känns mysigt.
I morgon ska jag forstätta på min låt, och jag har en eventuell refräng till den.
Jag hoppas verkligen den funkar, för när jag väl har en refräng kommer allt kännas bättre.
Då har jag själva strukturen klar, då är det bara detaljer och ihopsättningen som återstår.
Nu ska jag dricka te med världens bästa mamma.

Och grattis igen till min älskade och bästa och fina vän Felicia!




Kommentarer
Postat av: fellelille

<3

2009-09-24 @ 19:29:41
URL: http://fvonteese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0