Singin' Bee Celeb

Idag fotades vår klass för sista gången.
Det blev succé, trots att jag egentligen inte hade någon utklädnad.
Men till sist blev det Dj, och David Guetta!
Jag har dessutom var duktig idag och jobbat röven av mig med låten.
Nu är det inte mycket kvar förän själva låten är klar.
Sen är det finputsning som gäller!
I morgon är en skön dag i skolan, och sedan myser vi vidare på café hela eftermiddagen lång!

Här kommer lite underbara bilder på underbara människor från en underbar dag från en underbar klass, dock med usel kvalité.

Ganska uppenbart vilka vi är. Men för er som nu verkligen inte kan se.
(Från vänster:) Magnus Uggla, David DJ Guetta, Lilla My, Prisoner, Gb-gubben, jultomten!




Filippa as the Grudge




Monno as Naken-Janne och Prisoner Nina som ser lite skeptisk ut..




Kakis as klockren Thomas Di leva!



Frickan as Turbani!




Världens sötaste jultomte!




Lilla söta My!




Så söta! Uggla och Gb-gubben!



Josefine och Petra as Kiss!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ååååh vad skoj :D Jag har alltid ogillat utklädnader till skolfoto, men nu längtar jag jättemycket :D

2009-10-14 @ 13:49:18
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: -

haha är det nördsebastian vi skådar?

2009-10-14 @ 20:22:45
URL: http://erking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0