SD

Jag blir seriöst rädd, och riktigt äcklad.
Ännu mer äcklad när jag läser att både TV4
och andra stora mediebolag skriver på kontrakt med SD och gör reklam för dem.
Jag blir äcklad när jag tänker på att SD var och hade föredrag på min brors gymnasieskola.
Jag blir äcklad när jag tänker på att SD ens går ut bland allmänt folk.
Jävla äckel.
Jävla äckel, är ni allihopa.
Helst äcklet på bilden. Fy fan vad ful och äcklig du är.
Du måste varit extremt mobbad i hela ditt liv, annars har man knappast samma människosyn som du ditt äckel.
Jag skulle hellre slicka Kiki Danielssons blöta fitta, än att lägga min röst på ditt äckliga nazistparti!


Kommentarer
Postat av: nina

I'm right there with ya at cunt time!



jag skulle säga att fientlighet mot andra människor är vårt största hot . .

2009-10-19 @ 23:03:57
URL: http://fukosaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0