reverb

Det var ju fest igår hos Hampus.
Det var skoj och lite galet.
Blev full på två starköl, en shot jäger och en shot mintu.
Det var skönt för nu har jag mycket dricka över, plus att jag inte mår så dåligt idag.
Var på Biljardkompaniet i Kristianstad för första gången också.
Där var det kanske inte riktigt lika kul eftersom alla tappade bort varandra, men det hände ändå lite godsaker som jag kan skratta gott åt.
Så det var en trevlig kväll, och jag älskar Mp3 såklart.

Ikväll ska jag till Hannah och dricka och mysa.
Lina, Lisa och Siri kommer också!
Skönt med bara Östra-Göinge brudar.
Då kan jag släppa tungan lös och prata hur brett och bonnigt jag vill utan att någon missförstår mig!
Men nu ska jag tvinga pappa att köra ner till "byn" och köpa en fet godispåse och några öl till ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0