over all latte

Åh, allt med min låt bara cpar sig och jag får panik för jag får ingen som helst hjälp och hur ska jag kunna lösa det själv när jag verkligen är helt fast? Jag blir nervös så fort jag tänker på det.
Hur som helst så plugg-fikade jag, felle, lina, frickan och josefine idag hela eftermiddagen!
Och tro det eller ej, men vi pluggade faktiskt hela tiden förutom den sista timmen, och då hade vi ändå fikat i 3 timmar!
Det känns riktigt bra att faktiskt åstadkommit något när det gäller skolis!
OCH jag har än så länge inga planer i helgen förutom fredag. Börjar få panik!
Öppen för förslag!!!!!!

My new styleeeeee!!! Or not, men visst var jag riktigt söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0