Medieprogrammet - något för dig? :D

Idag har jag varit på gymnasiemässan i stan i 7 timmar.. Frivilligt!!
Jag hoppas verkligen Felicia uppskattar detta!
Jag kan nog inte räkna till hur många gånger jag sa " Hejsan, medieprogrammet, något för dig kanske? :D"

För övrigt så mår jag bra, men jag är trött så nu ska jag klaga på allt jag stör mig på.
Jag stör mig på att vi ska klä ut oss som kändisar på skolfotot för det är det töntigaste jag varit med om, och jag tänker fan inte klä ut mig till nån fitt kändis. Jag ska vara mig själv punkt slut.
Jag stör mig på vår klass för att vi aldrig kan enas om nånting utan att några fittor alltid ska förstöra och att alla ska hålla på och skrika och fitta sig.
Jag stör mig på högstadieelever och gamla äckliga otrevliga föräldrar.
Jag stör mig på knark-äcklen som satt på bussen hem idag och stank ner hela bussen med diverse alkohol och braja.
Ska ni knarka så gör det hemma och inte längst bak i bussen era efterblivna apfittor.
Jag stör mig på min pappa som nu ligger i andra sidan huset snarkar så högt så att hela min jävla säng vibrerar.
Jag stör mig på att jag har rökt upp ett ciggpaket på två dagar.
Jag stör mig på att alla människor är så jävla fula äckliga och efterblivna!

Nu ska jag sova.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: josefine, vän orolig för din hälsa och ditt välmående

säg inte så :( du skrämmer mig, det finns ju viktigare saker än skolfotot, och vibrationer är väl mysigt :) jag beordrar dig att skriva en lista på allt du tycker om, deadline imorgon!!!

2009-10-07 @ 09:16:11
Postat av: ninis

jävla apfittor <3

2009-10-07 @ 15:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0