imsdal

Idag är en röv-dag.
Fast egentligen inte, det är bara jag som är lat och dålig.
Men i morgon är det onsdag och nu slutar jag senast 12 varje dag.
Och på fredag ska jag med felle älskling hem och sedan är det lov!
Fast jag måste börja på min musikvideo snart också, och det känns lite sådär.
Åh, jag önskar att jag var lika snygg och rik som Lady Gaga!

Förresten så hittade jag världens bästa insändare idag i Metro.
Vem du än är så delar vi nog samma värderingar
och jag önskar att vi var vänner för vi hade nog passat perfekt ihop.
"Människan är den fulaste varelsen på denna jord. Naken men med lite hårpartier här och var, USCH!" / c.
Låter som något jag skulle kunna säga.

Nu ska jag koka nudlar.. Öh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0