granater och fittor

Jag behöver skriva lite.
Inget intressant, så du som inte känner för att läsa något helt meningslöst och obetydligt kan sluta redan här.
Jag vet inte vad jag vill skriva om.
Det finns så mycket i mitt huvud just nu.
Kanske för att jag i och för sig är så trött så att jag knappt kan hålla ögonlocken uppe, men okej, fucking Åmål är kanske min favoritfilm men jag menar alla behöver ju inte tycka det. Och okej, att dricka en Actimel varje morgon stärker nog inte mitt immunförsvar egentligen, men den är ju god. Sluta skratta bara.
Och ja ibland så undrar jag egentligen om jag finns.
Okej, jag sitter ju här just nu, men sen då? SEN DÅ?
Jag kan ju inte bara försvinna eller?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0