Black pussy

Okej, nu är det såhär att jag måste bara göra en innelista och en utelista för jag älskar att störa mig på saker som sagt. I och för sig hade det räckt med en utelista då, men då blir det inte samma grej.

Innelistan!

1: Hösten är här! Jag har aldrig sett så mycket fina kläder som det finns nu och jag vill verkligen bara bränna alla mina pengar på fina mörka höstkläder.

2: Det är bara tre veckor kvar till kryssningen!

3: Norrländska. Nog den charmigaste dialekten som finns!


Utelistan!

1: Laila Bagge. Alltså jag kan inte förklara hur mycket jag hatar denna äckliga kvinna. Hon är ful, gammal, äcklig, tror att hon är nåt och bara allmänt störig. Världen skulle vara så mycket bättre utan henne!

2: Historialäxan samt uppgiften. Jag orkar inte. Seriöst.

3:
Sura busschaufförer på linje 545 pendeln mot Broby. Surare, äckligare och fetare busschaufförer får man fan leta efter!? Tillhör inte det allmän trevlighet att hälsa på sina passagerare? Stör mig riktigt jävla mycket på att jag som passagerare är den som säger hej, och ofta svarar inte ens äcklena tillbaka! Dessutom kör ni som kräk och luktar äckligt! Fy fan!

Sådär. Nu känns allt mycket bättre när jag fått klandra ner på andra människor!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Detta gjorde du mycket rätt i.

Listor är bra.

Nu vet jag vad som gäller

2009-10-14 @ 21:47:31
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha jaaa listor är toppen, det känns skönt nu när jag verkligen tänkt efter vad jag vill göra så jag har några mål att leva efter.

2009-10-15 @ 13:36:42
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0