amnesia



1: En dag kvar i skolan, sen kommer det efterlängtade höstlovet.

2: Mina tänder börjar äntligen bli fina. Jag ser resultat och jag skäms inte längre över mitt leende. Underbar känsla, och den är jag värd efter att ha gått runt i nästan 10 år och verkligen avskytt mina tänder och leende.

3: Britney Spears. Hennes nya singel "3" suger egentligen. Men på något underligt sätt är den ändå överdrivet bra.
Dessutom är hon den sötaste människa jag vet, och jag kollar fortfarande på "Britney for the record" minst en gång i veckan!





1: Mitt projektarbete och allt vad det innebär. Så arg som jag var idag har jag nog aldrig varit. Jag skällde ut min lärare och kastade mitt pass på bitterfittan i tobaksaffären. Båda var värda det.

2: Körslaget. Varje gång jag hör talas om detta äckliga program får jag mindre kväljningar och jag fattar inte hur man kan sända ett sådant jävla tönt program. Dessutom fattar jag inte hur man kan ställa upp i det, om man nu inte är jävligt desperat på kändislivet eller är mentalt efterbliven. (Amy fitt Diamond till exempel).

3: Idol-Ola. Vill inte att man ska kalla honom för "idol-ola" längre eftersom det tillhör ett annat kapitel i hans liv och han vill inte förknippas med det programmet. Fuck you din blonda bög jävel. Du är så mycket Idol man kan bli och du kommer alltid alltid att bli förknippad med Idol. Vare sig du vill eller inte. Dessutom medverkar han i körslaget. Hur jävla lågt kan man sjunka som människa. Idol-Ola, Idol-Ola, Idol-Ola!!1 Sky's the limit wooh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0