You loose, you loose

Åh, idag har jag börjat spela in röster till min låt.
Det gick väl sådär, men jag, Felicia och Elin hade några roliga timmar nere i källaren i alla fall.
Vi dansade och sjöng oss hesa!
Och vi vet numera att min låt är en självklarhet på kommande fest!
Imorgon har vi projektdag, men tydligen så kan jag ändå inte jobba eftersom min lärare sa att det skulle vara elever där ändå, och därför ingen dator ledig till mig.
Smart! Älskar hur C4 skolan tänker ibland!!!!!!
Men jag får ju sova länge imorgon och det är ju aldrig fel!
Nu ska jag gå in på mitt rum och mysa, där jag har tänt massor av ljus.
Hela govlet är fyllt och tekoppen står varm och klar!
Jag hade nog varit världens mysigaste pojkvän tror jag.



Kommentarer
Postat av: Jonas

JA! Vilken underbar gärning, det kommer bli så skoj med linnet :D HÖHÖ! Och JA! jag har haft en toppendag, verkligen. O den är inte slut ännu =D hehehehehe

2009-11-18 @ 22:05:39
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: josefine

åååh ja det hade du, bli kåt på mig! <3 :(

2009-11-18 @ 23:57:27
Postat av: Anonym

du är världens mysigaste pojkvän. (:

2009-11-20 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0