Move while you are watching me

Idag var jag hemma från skolan redan vid halv två.
Det är nog flera månader sen jag var hemma så tidigt.
När jag kom hem hade jag ingen aning om vad jag skulle göra..
Jag har helt enkelt glömt bort vad man gör på eftermiddagar, för jag är så van vid att fika/jobba med låten..
Hmm, jag listade aldrig ut vad jag skulle göra, så jag somnade på soffan.

Nu har vi en dag kvar i skolan.
Sen kan man nästan säga att vi har jullov.
Vi ska ha praktik de sista tre veckorna, men jag ska bara vara kvar på skolan och chilla.
Och så ska jag lägga allt mitt krut och all min energi på min musikvideo.
Jag känner redan ångest inför den.. Innan var jag glad och exalterad.
Nu känner jag mig sjukt stressad.

Imorgon ska jag och Lisa hem till Jonas och mysa.
Det ska bli kul. Jag och Jonas har inte umgåtts på typ tre år, och Lisa är alltid lika mysig att vara med.
På lördag är jag hemma själv så då har jag bjudit hem Frick och Sabrie på mat/godis/pip mys!

Nu ska jag fundera på vad jag kan göra resten av denna eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag kommer vara hemma hela dagen imorron, så det är bara att poppa in :D HIHI. Allt kommer att ordna sig ska du se :)

2009-11-26 @ 17:00:33
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0