IDAG

IDAG blev jag äntligen klar med låten!!!!!!!!!
Äntligen!
Åh fy helvete satans rövfittjävel vad skönt det är.
Nu har jag "bara" sång och video kvar, vilket kommer vara minst lika (om inte mer) tidskrävande, men det svåraste och kanske jobbigaste är nu över.
Det känns så otroligt bra, och jag är så jävla stolt över mig själv att jag klarade allt på egen hand!
Eftersom jag har varit så jävla duktig belönar jag mig själv med chips och öl och jag funderar även på att gå ner till Konsum och köpa ett paket cigg.
Imorgon är det fredag och jag ska hem till Fricki och myza!


Naw, shit vad jag hade passat bra som modell egentligen!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Nejnejnej, det gör verkligen ingenting om det är för stort, absolut inte, det är bara skönt :) DET ÄR PERFA :D:D:D:D

2009-11-12 @ 18:38:54
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

längtar tills jag får höra låten

2009-11-12 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0