Ambitions

Jag har fixat lite när det gäller musikvideon och som det ser ut nu som kommer det bli jäkligt bra!
Jag ska bara försöka bli klar med låten först, vilket inte är helt lätt när man aldrig får hjälp och har en
efterbliven skabbhora som lärare. Skabbhora ja.

Inatt drömde jag en jätte konstig dröm och jag är fortfarande helt fascinerad av den.
Det är konstigt att man kan drömma så.
Jag drömde om London, om öppna hav, om livet utan gränser, om kärlek, om livet som inte finns.

Nu ska jag läsa om psykiska störningar och problem i min psykologibok.
Jag är rädd och har laddat upp med lite cola och chips för att jag inte själv ska börja tänka i dom banorna..


Kommentarer
Postat av: Jonas

Drömmen låter underbar, hoppas du fick ut något av den :D

2009-11-19 @ 19:58:59
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: felicia

du var så fin idag, det verkade som du inte tog det på allvar innan hi hi puss

2009-11-19 @ 20:39:35
URL: http://fvonteese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0