nattliga bravader.

Jag har nyss funderat lite och jag har kommit fram till ett och annat må jag säga. Fast jag är rätt trött dock och jag orkar faktiskt inte skriva allt här, även om man kanske tror det.

Dreads är rätt överskattat. I alla fall bland mina vänner. Jag menar, hallå. Vem vill ha hår som ser ut som bajs? Dessutom luktar det illa och är svårtvättat. Varför utsätta sig för detta?
Och killar.. Ja de är svin. Detta har jag i och för sig vetat om ganska länge. Men ikväll blev det ännu mera obvious. Vet inte vad det är som fått mig så absurt beroende av att ständigt ha någon vid min sida, men nu är det slut på det. Om jag vill knulla så kan jag göra det när som helst. Men jag avstår helst. Sköter det mesta själv, och det funkar riktigt bra!
En annan sak är det här med festivaler. Sjukt överskattat egentligen, nu när jag tänker efter. Liksom. Nej. Så retro.

Så, nu har jag lättat på mitt hjärta litegranna.
Nu kan jag sova gott, och förhoppningsvis så drömmer jag inga jobbiga drömmar som jag drömde inatt. Drömde bland annat att jag skulle äta keso lite sådär på morgonkvisten. Men när jag tog första tuggan så var det helt plötsligt chili sås. TASKIGT! :/

Sööt. Blir kåt. nästan.
Ska kanske satsa på kvinnor..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0