strobelight

Idag har jag, Lisa, Hannah och Siri varit i Helsingborg på Helsingborgsfestivalen och kollat på Darin! Haha mest för att det skulle vara så kul. Och Darin var kul och bra, men världens mest lama publik. Rörde inte en fena. Helsingborgsfittor förmodligen! :) Jag, Lisa och Hannah drack på rätt bra och blev rätt dragna. Sen gick vi till stationen och nyktrade till och mötte Siri.
Vi gick tillbaka och skulle kolla på Miss Li. JO MEN JAAAAAAAA polisen kom, och såklart skulle dom kolla i våra väskor och vad hade vi där om inte ALKOHOL OCH VAD HÄNDER DÅ, jo HELA deras jävla polisstyrka kommer bort och samlas runt oss och börjar förhöra oss om personnummer och telefonnummer till föräldrar osv! Det tog väl 20 minuter för dom att skriva ner allt. DET var dom mest pinsamma minutrarna i mitt liv. Okej, inte riktigt, men nästan ALLA GLODDE, och ett tag stod det typ 10 poliser och folk från SOCIALEN runt oss fyra så alla trodde väl vi hade narkotika eller nåt liknande. Men för helvete!? Har dom inget bättre för sig än att gå på fyra HELT nyktra ungdomar som stillsamt sitter och lyssnar på musik, när det samtidigt springer runt massa jävla fittor som bara är ute efter att slåss, och gamla äckliga 40 åriga pappor som råkat dricka tre öl för mycket och håller på att trilla ner för trappor och tar på unga tjejers rövar?
Ah skitsamma. Vi kom hem i tid i alla fall och det är jag glad för. Imorgon ska jag träffa fellis och shoppa i Malmö.


jag och josse mös igår på hennes altan.




och så hade vi sleep over för första gången i vårt 10 åriga vänskapsförhållande.
josefine



jag i den stenhårda sängeeeeeen mm söv ju gött i den! haha



från tidigare ikväll, innan Darin, INNAN poliserna :)
Hannah, Lisa och jagis



jag och hannah!



hannah och lisa!




woooh sista bilden och hitta Darin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0