stockholm

Om en och en halv timme befinner jag mig på intercity tåget som ska ta mig till Stockholm. Resan tar nästan 5 timmar. Hade jag rest med X2000 istället hade det gått på lite över 3. Så jag kan ju säga att jag ångrar lite att jag valde intercity. Men samtidigt så fick jag den biljetten för 60 kronor. X2000-biljetten skulle kostat uppemot 600. Så ja, jag sparar ju en del. Frågan är bara vad jag ska göra på tåget så länge, när jag dessutom inte har en safe plats. Jag kommer förmodligen få flytta runder flera gånger, om jag inte lyckas hitta en plats som är ledig hela resan. Om jag gör det så lär det ändå bli drygt. Har i alla fall planerat att ladda mp3:n med Brittan. Det får ta minst en timme. Sedan ska jag fika. Minst en halvtimme. Kolla ut genom fönstret i 1 timme, och sen är det alltid kul att kolla på folket på tåget. Så ja. Det blir nog bra. 21:35 rullar jag in i Stockholm och där möter Bella mig. Nu är det bara en dag kvar till Britney och jag tror jag avlider mer eller mindre. Vi hörs.

Bara så ni vet så är jag skit brun höhöhöhöehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0