sömn

Jaaaa men jag somnade ju inte så sent igår ändå. Pappa gick upp strax efter förra inlägget, så jag höll honom sällskap ett tag. Sedan stack han till jobbet och jag gick ut och tog en cigg. När jag kom hem vaknade mamma och fick panik för hon trodde att jag inte hade gått och lagt mig än. Men det hade jag. Bara det att jag hade gått upp ur sängen igen eftersom det inte ger mig speciellt mycket att bara ligga där och glo i taket medans solen bländar sönder fejset på mig.
Nåväl, somnade runt 6. GÖTT DET.

Idag träffade jag kattis för första gången på länge! Det var mysigt och vi bakade en fin kladdkaka. Vid 6 tog jag bussen mot stan, och så tog jag, fricky och maja en kvälls latte på bagels. SEDAAAAAAN gled vi runder i stan i bilen för frickis har tagit körkort! WOHO! Och sedan bjöd hon mig på glass och så åkte jag hem. Ikväll är jag desto tröttare. Ska faktiskt gå och lägga mig nu.

Imorgon blir det schtek hos Hannah!

Sorry, men hon är så snygg. och bra. http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2202791


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0