love child

Idag har jag varit med Fellle i Malmö. Hon shoppade och så åt vi gott och fikade! MYSIGT men jag måste säga att jag är jäkligt trött på att fara och flänga nu! Denna veckan har jag inte varit hemma alls. Bara farit och flängt. Imorgon är sista dan på en vecka som jag ska resa, för då far ju nämligen vi till Göteborg, till vår underbara stuga som vi ska vara i, i en hel jävla vecka. Ska bli sååå skönt att bara komma ifrån allt och bara få ta det lugnt. Men lite skoj ska jag ju ha! Träffa mina efterblivna Göteborgs kompisar som tror att Skåne ligger norr, och så kommer felle och några till upp på måndag, och så ska viiiii ut på nån rolig klubb och dansa fettet av oss! Kommer bliii fint och jag älskar Göteborg!

Istället för att lägga upp en bild lägger jag upp sommarens bästa låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0