light and sex

Jag är trötttt och jag vill inte dö i svininfluensa. Jag ska sluta läsa aftonbladet för det enda den jävla tidningen lyckas med är att skrämma upp mig. Och alla mina vänner som ska resa utomlands kan ju glömma att träffa mig minst en månad efter ni har kommit hem.
Idag har jag sovit alldeles för länge och det har jag gjort de senaste 5 dagarna. Men imorgon ska jag ändra på det för då ska jag bege mig till Malmö och träffa Matilda. Hon har lovat att visa mig de bästa second hand butikerna i stan, så hoppas jag hittar något fint i alla fall.
En annan positiv sak är att jag har sakta men säkert börjat gilla te. I alla fall jordgubbs te. Det tog sitt lilla tag, ungefär två år. Men nu kan jag i alla fall dricka det, och det känns skönt. Kan kanske äntligen trappa ner lite på kaffedrickandet nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0