Köpenhamn

Det var så underbart bra i Köpenhamn. Bättre kväll får man leta efter. Foxy var stängt och vi trodde kvällen var körd. Tvärtemot. Vi gick först till Cancan bar och drack, sedan gick vi vidare mot "Be Proud" som tydligen skulle vara den bästa gay klubben i stan. Och de må jag säga att det stämde väldigt bra! BRITNEY på högsta volym och vi dansade hela natten. När vi gick därifrån klockan 5 på morgonen så var vi så jääävla varma så vi visste inte vart vi skulle ta vägen. Men en underbar natt var det i alla fall.  Här kommer lite bilder. Har dock inga bilder inne från klubben eftersom jag inte kan gå runt med min feta digitalkamera i fickan.


På väg till Köpenhamn. Öresuuundsbron.




jag och josefine var räääättt så nervösa på tåget eftersom vi hade barn biljetter, fast det bara gäller till 16 år i DK.

två sköna snubbar som välkomnade oss in i den danska huvudstaden.



Cancan bar.








Efter klubben klockan 5 på morgonen.Vi var trötta, svettiga och väntade på tåget tillbaka till Malmoe




Josefine var ganska trött.



Det var jag med.



takket så meget for en dejlig aften piger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0