I feel the adrenaline moving through my veins.

Idag har varit den tröttaste dagen på väldigt länge. Kanske inte så konstigt. Sov ju bara ett par timmar på morgonen igår efter Köpenhamn. Sedan var det planerat att bara ha en lugn kväll hemma hos Hannah. Men nej! Jag Hannah och Lina satt och garvade till klockan två på natten. Så jag var inte i säng förän närmare 3. Idag har jag bara sovit. Seriöst. Sovit. Jag som skulle på jobb intervju i Malmö och allt! Men jag orkade verkligen inte gå upp klockan halv åtta imorse och ta mig hela vägen till Malmö idag igen. Men äh. Det fixar sig nog. Imorgon blir det i alla fall Rix fm festival på Kristianstadsdagarna haha.
Och om en vecka åker jag till Stockholm!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0