I could say.

Helst av allt vill jag sitta i en bil och bara åka långt långt härifrån du vet så långt så att bilen måste tankas flera gånger om du vet in på natten så man ser stjärnorna lysa upp vägen vi kör på och helst av allt vill jag sitta i en bil med dig för du är fin och du får min mage att kittla för du är fin och jag gillar det du vet när det känns bra du vet bara du och jag och du vet helst av allt vill jag ge dig en kyss för att se om det där pirriga dyker upp för du vet när man känner det så är man förtjust och du vet att det trodde jag inte att jag kunde bli igen men du vet att du har fått mig att tänka om lite och helst av allt vill jag lyssna på Lily Allen tyst på radion för hon gör mig glad och lugn och du vet att båda gillar hennes musik och jag vill att båda ska vilja lyssna för du vet jag vill inte att vi ska bråka för du vet det är ju vår natt och helst av allt vill jag sitta i en bil med dig och bara åka och åka du vet åka långt in på natten och se stjärnorna lysa upp vägen vi kör på du vet vägen hem du vet jag känner mig hemma här nu i min bil med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0