Ctrl Alt Dance

Hemma från Ctrl nu. Det har varit två roliga och galna kvällar/nätter. Iförrgår natt åkte vi dock hem nån gång efter 2. Igår natt vaknade jag upp i tältet tillsammans med Lina och Pontus av att hela tältet läckt igenom. Min sovsäck var dyngsur. Min kudde var dyngsur, jag var dyngsur. Det regnade så jäkla mycket. Har inte varit med om något liknande. Som om inte det räckte så åskade det också väldigt mycket. Lina vaknade som tur var samtidigt som mig klockan 4 imorse, så satt vi där i en timme typ och skrattade ihjäl oss nästan. Gud ja. Roligt men jobbigt. Nu ska jag söööva.

Jag & Lina hade kul i tältet första kvällen.






straoet, hahaha





bajamajorna hade inget tak och var gjorda av play-wood! :))



dansa gjorde vi




Lina klockan 05:00 i det blööda tältet imorse. hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0