AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

BRITNEY VAR BÄST!!!!!!!!!!!!
åhåhåhåhhhhhhhhhhhh alltså gud jag kommer aldrig glömma när hon kom ner från taket. Har aldrig känt så mycket på samma gång.  BÄSTA JÄVLA FITT KVÄLLEN I MITT LIIIIIIIIIIIIIV!!!!!!!!!!!!!!! STACKARs alla er som missade detta!!!

min kamera suger men ändåååååååå!!!!!! jag såg mycket mycket mer än vad som syns på klippet, och STÄMNINGEN inne i globen går aldrig att förklara. man måste vara där för att fatta trycket! Britney är BTW brunett nu så hon syns inte lika mycket så ni vet!!
Till de sista 3 låtarna stod alla, och jag menar ALLA i hela globen och dansade! Hhaahha kul för dom som hade köpt ståplatser. Shit gud. Ja..Det är jag som skriker lite då och då... ENJOY.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0